Free HTML Blog 4u

Thursday, March 17, 2016

L.O.V.E part 17

//sunny pon duduk lah disitu keseorangan dalam kebingungan..beberapa minit kemudian.. sunny pon masuk ke kelas//

sunny: ....
jessica: yaaah! XD... 
sunny: w..wae?
jungkook: elele.. bagilah tau.. 
sunny: what?
taeyeon: alaa.. wat wat tak tau lakk.. XD
jessica: ehem.. *betulkan suare* "yeoja sebelah ni.. ialah yeoja chingu saya.. jadi please stop kacau dia"
sunny: *terus merah padam muka* yaah!
snsd: ahahaha... 
jimin: kau suke dia kann..?? *angkat kening*
sunny: ani.. a.. aku just anggap dia kawan je laa aduhh korang niih..
hyo: ye kee niihh... *angkat kening*
sunny: yee.. jinjja..
jess: haha.. ye laa taec.. eh taecyeon lak.. sunny.. *kuarkan buku*
sunny: yaaah! X(
jungkook: but u still mine k? hoho
sunny: eh eh.. apekahh.. ahaha 
jungkook: welkk.. ahaha..

>>skipp<<


//di rumah sunny//


~ting tong~


O/S: cakkaman! *bukak pintu*
O/C: annyeong..
O/S: nae.. anyeong... puan sape ye..
O/C: oh.. saya omma chansung.. budak yang bergaduh ngan cousin dia disebabkan oleh anak kesayangan awak tu..
O/S: jangan nak memandai menuduh eh..
O/C: ok lah.. saya bukan nak datang ke rumah awak yang sempit ni untuk bergaduh ye.. saya datang ni just untuk bagi awak ni.. *bagi cek*
O/S: ige beoya?
O/C: isi lah bape banyak yang awak nak.. tapi satu syarat.. awak kene pindah dari sini.. supaye anak saya chansung takkan jumpe anak awak lagi..
O/S: oh? *koyakkan cek* terima kasih je la.. saya x akan pindah dari sini.. lagi pon ape hak awak untuk suruh saya pindah?
O/C: awak akan menyesal.. *ingin berlalu pergi*
O/S: awak tak kenal lagi siapa saya.. jadi.. awak yang perlu berhati-hati.. 
O/C: heh.. we'll see..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


chansung: sunny-ah..
sunny: hish.. *ingin pergi*
chansung: *tahan tangan sunny dengan lembut* jebbal.. listen to me.. once..
sunny: okeyh what.. 
chansung: meet me at the rooftop.. at 8:00 pm..
sunny: ape lagi yang kau nak chan...aku dah tak de hati kat kau faham x?
chansung: kau ade lagi hati aku.. sebab tu aku rase kosong.. sebab kau dah amik.. kau tak bagi balik... 
sunny: ....
chansung: please.. 
sunny: haishh.. arasseo2..
chansung: gomawo..
sunny: hmm...


//di rumah sunny.. sunny pon bersiap lah untuk berjumpa dengan "lelaki penipu" itu.. sunny pelik.. kenape dia bersetuju untuk jumpe dengan chansung pada malam nanti.. dia pon memakai seluar jeans dan blouse labuh bewarna biru pink.. dan mengikat ikal rambutnya//


sunny: omma.. sunny gi dulu...
O/S: sunny...
sunny: nae omma?
O/S: soon.. we have to reveals our real identity..
sunny: do we have to?
O/S: yes..
sunny: wae?
O/S: cause omma x nk anak kesayangan omma ni kene buli or kene ejek semua la.. cukup ah
sunny: habistu.. biasiswa yang sunny dpt?
O/S: sunny tak pernah pon dapat biasiswa.. memang appa kamu dah bayar untuk kamu masuk.. ayah kamu saje cakap ngan pengetua yang kononnya kamu dapat biasiswa.. pengetua tu kan abeoji kamu.. 
sunny: sunny tak pernah jumpe.. kui3
O/S: kamu memang.. nak gi jumpe chansung ke?
sunny: yup..
O/S: jangan bagi dia sakitkan hati kamu lagi okey?
sunny: arasseo omma.. anyeong.. *lambai*


//di rooftop... sunny pon melihat ada perkataan saranghae and mianhae dekat dinding rooftop tu..dan tetibe seseorang memeluk sunny dari belakang//


chansung: mianhae sunny.. aku tau aku dah banyak sakitkan hati kau.. but..pleasee.. kali ni aku serious.. aku betul2 sayang kan kau.. jinjja.. *perlahan lahan air matanya jatuh di bahu sunny*
sunny: (dia serious ke kali ni.. dari suare dia macam betul2 tapi.. taecyeon?) *memalingkan badannya ke arah chansung* yaah.. kau nangis?!
chansung: *tunduk*
sunny: chansung?
chansung: ...
sunny: em.. *pegang muka chansung dan melapkan air mata chansung*
chansung: *shocked* 
sunny: kau siyes ke kali ni weh? aku taknak sakit hati lagi.. 
chansung: aku siyes.. 
sunny: hm..
chansung: *melutut*
sunny: yaah.. irona..
chansung: will you be my yeoja chingu?
sunny: .. kalau kau siyes kali ni.. then.. i'll be your yeoja chingu... 
chansung: *happy gile tahap gaban XD dan terus memeluk sunny* gomawoo.. jinjja gomawo sunny.. aku takkan bagi kau kecewa.. ^^
sunny: yaksulke?
chansung: i promise :)
sunny: tapii!.. taecyeon ckp kat reporter2 tu yang aku ni yeoja chingu dia.. ottokhae?
chansung: gwencanha.. yang tu biar aku uruskan.. kau x yah risau..
sunny: arasseo.. 
chansung: lapa x?
sunny: lapa gilerrr..
chansung: haha dah agak.. sebab tu aku dah sediakan makanan... haja.. *hulurkan tangan*
sunny: :) *sambut tangan*


**kyaaaahh.... so dorangg dah jadi boyfriend and girlfriend dahh... huhuhu... wait for the next part okeyh? **

to be continued...

No comments:

Post a Comment