Free HTML Blog 4u

Tuesday, March 15, 2016

L.O.V.E part 16

//tiba tiba//

chansung: seronok?
sunny: chansung-ah..
taecyeon: waeyo? aku dah cakap tadi start dulu kan?
chansung: kau selalu dtg lambat for latihan because of this yeoja? *tunding jari ke sunny*
taecyeon: tapi aku datang kan? bukan aku tak datang..
chansung: kau ni an.. lebih baik kau kuar je group tu..
junsu: chan.. hajima..
sunny: dah ah korang ni... okeyh.. mianhae taecyeon.. chansung.. aku yg salah.. aku yang ajak dia teman aku gi beli buku ni.. sebab dia mmg jenis suke bace buku... THE REAL bookworm..
chansung: *tolak sunny* kau diam ah!
taecyeon: *tarik kolar chansung* kau... nak marah aku,, boleh.. tapi.. kau jangan berani sentuh sunny! *tumbuk taecyeon*
chansung: *jatuh*kau backup yeoja ni eh.. *tumbuk taecyeon*

//ketika mereka sedang bergaduh.. ramai orang yang rakam kejadian berikut.. dan beberapa orang termasuk junsu menahan chansung.. sunny pula menahan taecyeon//

chansung: lepaskan aku!.. 
junsu: enough!
chansung: *tepis dan terus bla*
junsu: hmm.. cepat balik au taecyeon..
taecyeon: *angguk*

>>skipp<<

*di dalam kereta taecyeon*

sunny: *merawat bawah bibir taecyeon yg bengkak menggunakan kapas dan air* yaishh jongmal.. yang kau gi lawan ngan dia tu buat ape.. see? kan dah jadi camni..
taecyeon: sape suh dia tolak kau..
sunny: *tekan kuat* 
taecyeon: auchh.. sakit lah..
sunny: haa tau pon... habislah aku nantii
taecyeon: wae?
sunny: ani ani.. ko dh okeh kan? aku balik umah luh ah.. take care tau!
taecyeon: arasseo ahjumma
sunny: mwo?
taecyeon: *senyum* aniyaa.. anyeong *lambai dan terus memandu pergi*
sunny: aigoo.. *masuk ke rumahnya* omma.. appa... sunny dh balik..
O/S: aa..makan jom..

>>sementara di rumah chansung<<

chansung: *menonton cerita kegemarannya*
???: *berdehem*
chansung: *shocked* omma?!
O/C: *tukar siaran kepada channel berita*

~didapati pada petang tadi.. chansung dan taecyeon dari kumpulan boy band yang terkenal di korea ini bergaduh di depan bookstore.. mungkin kerana yeoja tersebut~

O/C: sape yeoja tuh?
chansung: nobody..
O/C: remember.. jangan buat our family kite malu eh.. taecyeon tu sepupu kamu tau.. jangan kamu nak bergaduh ngan dia pasal yeoja yang tak tau asal usul dia.. *terus keluar dari bilik chansung*
chansung: hm.. ni semua taecyeon punye pasal!

//keesokan paginya... keadaan sangat huru hara di depan rumah sunny.. ramai reporter2 yang datang ingin tahu tentang kejadian semalam itu..puas ibu bapa sunny suruh mereka pulang//

O/S: okeh sunny pakai ni.. *bagi scarf,cermin mata dan topi* mianhae kene pakai macam ni.. 
sunny: ani.. gwencanha.. 
O/S: lalu pintu belakang.. palli..
sunny: nae.. galkkeyo omma... *bow*


//sunny pon berjalan dengan berhati-hati supaye tidak disyaki oleh reporter2 tersebut.. tapi..//

reporter 1: eh tu kan yeoja tu!!
reporter 2: miss! miss!
sunny: aduhh! *terus lari pecut*
reporter-reporter: cakkaman!! miss!

//sampai lah di sekolah.. sunny menyorok di tembok yang berdekatan dengan kolam ikan sekolah itu//

???: oi..
sunny: *terkejut dan ingin menjerit*
???: *tutup mulut sunny* shh.. kau dah kenape pakai macam ni?
sunny: yaishh yeon-ah.. sebab kau laa.. aku dah agak dah akan jadi camni..
taecyeon: hm.. mian..
sunny: cane sekarang ni ek..
taecyeon: *tarik tangan sunny*
sunny: yaah!
reporter 1: mr taecyeon.. miss ?
taecyeon: saya nak buat pengakuan.. this yeoja.. *tarik sunny ke pelukannya* is my yeoja chingu.. so stop ganggu dia.. *bawak sunny masuk bangunan sekoah tu*
chansung: *geram*

>>skipp<<

sunny: yaah! wae kau cakap macam tu??? aduhhh.. lagi teruk lah jadinya wehhhh... huwaaa
taecyeon: x kan nyee... aku dah cakap macam tu..
sunny: ye lah.. kalau ye pon.. x de ayat lain ke? yeoja chingu? dah tu nanti aku kene berlakon jadi yeoja chingu kau..
taecyeon: x leh ke?
sunny: *terdiam*
taecyeon: *pandang mata sunny*
sunny: *dup dap dup dap*
taecyeon: *senyum* aku suka kau..
sunny: m..mwo?
taecyeon: so.. just play along with me ok? chagiyaa~
sunny: yaaah! yeon-ah!! neo micheosseo?! 
taecyeon: *bangun and berlalu pergi* yep!.. gilakan kau !
sunny: *bertambah merah muka*

to be continued...

No comments:

Post a Comment