Free HTML Blog 4u

Sunday, November 8, 2015

L.O.V.E part 14

Wooyoung: mianhae chansung-ah.. aku ngan sunny melawat omma taecyeon tadi..
Hyo: aku dah cakap kat kau tadi an.. yang kau tak dengar asal?
Chansung: ahh.. mane ah tau.. ko ngan sunny ni bersubahat.. macam lah omma taecyeon tuh sakit sangat.. korang nak laawat...!

//PAP! Satu tamparan kuat hinggap ke muka chansung//

Chansung: *memegang pipinya* m..mwo?.. *terkejut*
Sunny: taecyeon chingu kau an?.. omma dia omma kau gak an.. wooyoung ckp ngan aku... korang macam adik beradik.. chingu ape kau kalau nak cakap omma taecyeon camtu?..
Murid2: bisik2..
Sunny: ni baru sikit aku malukan kau depan orang chansung... belum sampai tahap kau malukan aku time malam tu...  wooyoung-ah.. gomawo.. *bla*
Hyo: yaah.. sunny! Cakkaman... *kejar sunny*
Junho: dah.. masuk kelas semua... mianhae.. *bow*
Nichkhun: yahh.. gwencanha?
Wooyoung: kau tak pernah cakap cam tu kat omma taecyeon weh..
Chansung: aku tak tau macam mane boleh cakap camtu...
Junsu: hm..  forget about it.. jom ah masuk kelas...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jungkook: wahh... daebak ah... kau lempang dia?
Jimin: kau orang pertama duiii lempang dia...
Sunny: peduli ape aku.. dah rude sangat... memang kene ah...
Jess: *mengusap rambut sunny*  lek ah an.. orang camtu kene ajar sikit...
Hyo: sooooooooooooo....
Snsd: *senyum ke sunny*
Sunny: wae?
Bts: *senyum jugak kat sunny*
Sunny: yaaah... wae? o.o
Tiffany: jangan wat wat lupe ehh..
Taeyeon: *memeluk lengan sunny* how’s your visit? *angkat kening*
Sunny: aaaah~~~.... hehehe... ade ahh...
Snsd: yaah! XD..
Yoona: cakapp pallii XD
Seohyun: XD... kiteorang serbu rumah kau malam ni... cite tauuuu
Bts: nak jugakkk!..
Sunny: alahh... korang nanti aku cite kat sekolah... x muat korang ramai ramai ni haaaa...
Jungkook: *duckface*
Sunny: *cubit pipi jungkook* nanti aku bagitau lahhh... adooo XD..

//tiba tiba...//

Rachel: *lempang sunny*
Snsd&bts: *bangun*
Jiwon: tak payah nak backup minah miskin ni sangat ah!.. macam mane boleh lepas masuk sekolah ni pon x tauuu...
Jess: yaah!.. at least dia pandai au... daripada korang? 3 serangkai ni... dapat tempat 3 terakhir 2 terakhir dengan last sekali... x malu?
Sunny: *bangun* wae?
Rachel: kau sape nak lempang hubby aku ha?!
Sunny: hubby?? *shocked*
Snsd: ....
Bts:...
Snsd&bts: AHAHAHHAHAH... XD
j-hope: weh dengar tak ape dia cakap?? XD
tiffany: HUBBY!! XD!! AHAHAHA...
sunny: adoo... lawak doo... nangis akuu... *mengesat air matanya*
yoona: hahaha..
rachel: hello!.. mestilah hubby aku.. sebab aku 24 hours berkepit ngn dia okeyh?
Sunny: oh.. kalau macam tu... *memeluk tangan taeyeon* ni hubby aku lah kan? XD
Taeyeon: alololo chagiyaaa... sakit tak kene lempang..
Sunny: sakit lahh huhu...
Snsd&bts: HAHAHAHAHA
Hye: KORANG DAH MELAMPAU!
Sunny: *muka sirius* yaah.. kau tak tau aku sape.. x payah nak over sangat...
Rachel: heh... kiteorang tau lah.. ko anak orang miskin!
R,J,H: hahahaha..
V: *ingin memukul mereka*
Sunny: *halang dan gelengkan kepala* thats all? Kau tau aku suke makan ape? Kau tau aku suke warna ape? Kau tau aku anak sape? Kau tau nama appa aku? Omma aku?
R,J,H: *diam*
Sunny: tak tau an... dah lah.. penatlah layan korang... lebih baik korang ready.. subjek miss jihyo jap lagi.. yahh.. tadi time first subject ade homework ak?
Jin: nope..
Sunny: wokeyh..
Rapmon: dah ah tu bla ah!.. nk aku ber rap dulu baru nk blah?
Rachel: *jeli ng* haja..
Jungkook: hubby.. XD..
Sunny: pfftt.. haha

>>skipp<<

//pada petang itu.. ahli snsd ikot sunny balik sebab nak dengar cite sunny itu... sunny pon cite lah kepada mereka dari A to Z.. //

Hyo: aahaha... omma dia dh setujuuu ..
Yoona: kannn.... tunggu appa je lerrr..
Jess: hahaha... bagus lahhhh
Sunny: yaaah..  XD
Tiffany: em.. but.. sunny-ah.. mak kau mmg suke beli bunga eh? Banyaknye bungaa... bunga ros pulak tuh..
Sunny: ani.. tu lah pasal.. aku pon x tau sape yang bagi bunga ni kat aku.. sebab.. setiap hari bila aku nak gi sekolah... mesti ade bunga depan rumah aku tu haa.. and setiap bunga tu ade perkataan maaf..
Jess: taecyeon kot..
Sunny: anii.. aku dah tanye dia tadi time kat rumah dia.. dia cakap bukan and dia x pernah bagi aku bunga..
Taeyeon: hmm.. pelik jugak...
A/S: chagiii.. i’m homeee
Snsd: anneyongg appaaa..  XD
A/S: fuhh.. ramainya anak appa..
Snsd: hahaha.. XD..

//beberapa jam di rumah sunny.. snsd pon pulang.. tetapi pada malam itu.. sunny terdengar bunyi sesuatu..//

Sunny:  *ternampak kelibat seorang lelaki memakai hut*  sape pulak nih.. *amik kayu besbol* omma.. omma...
O/S: *terkejut* ingatkan kamu nak pukul omma tadi...
Sunny: aniiiyaa.. omma dengar tak kat luar tuh?
O/S: dengar.. jap.. *amik penyapu* okay jom..

//perlahan-lahan mereka membuka pintu.. mereka nampak namja itu melihat lihat sesuatu.. lalu.. //

O/S:  blahh kau pencuri!  *pukul di belakang pencuri itu sekuat hati*
???: *jatuh*
Sunny: *terkejut* omma!.. ni kan...!
O/S: WHAT?!


To be continue...

No comments:

Post a Comment