Free HTML Blog 4u

Friday, May 8, 2015

difficult choice part 9

>>chanyeol pon pergi bersiar-siar di taman lucky street...dia rase bersalah ke atas naeun.... malam tu... naeun dah boleh keluar dari hospital.. sehun tolong hantarkannya pulang...<<

Naeun: gomawo.. :)
Sehun: cheonmal.. hmm... actually... awak cakap ape kat chanyeol mase hari yang chanyeol tengok awak tu?
Naeun: hmm... saye suh dia bla dari rumah ni... kalau dia tak nak... biar saye je yang kuar..
Sehun: ehh... jangan la... ape kate awak discuss dulu ngan dia betul2..
Naeun: hmm... tengok la macam mane... galkke... *kuar kete*
Sehun: :)... *bawa keretanye pulang*
Naeun: *masuk ke dalam rumah*..
Chanyeol: *terkejut* n..naeun...
Naeun: so.. kau tak kuar agi... okey bia aku kuar.. *ingin masuk biliknya*
Chanyeol: *lari + backhug naeun*  jebbal...
Naeun: *ingin dilepaskan* yaah!... lepas lah!...
Chanyeol: *peluk lebih erat*... mianhae... jongmal mianhae...
Naeun: *tolak chanyeol*.. kau nape?... hah?! Erghh *masuk bilik*
Chanyeol: *terduduk* hmph.. *kecewa*

>>dalam bilik naeun<<

Naeun: chanyeol pabo!... hmph... *duduk atas meja*... mende ni?

~naeun-ah... jongmal mianhae... aku tak tau pon yang aya tu suke aku... SUMPAH!... em.. jebbal... aku taknak kau atau aku atau sesape je kuar dari rumah ni... aku akan try buat kau tak nampak aku... pliss...  –chanyeol...~

Naeun: hmph... *baling kertas itu ke dalam tong sampah* what ever... *baring*

>>keesokan paginya... chanyeol bangun lebih awal demi tak nak naeun nampak dia...<<

Chanyeol: *bersiap* haih... *pandang bilik naeun*... saranghae.. *senyum kelat*

//pukul 6:00//

Naeun: *mengeliat* penatttnyeeee... *bersiap*

>>setelah beberapa minit bersiap... dia pon ingin ke sekolah<<

Naeun: awalnye dia gi sekolah... *teringat kertas semalam* hmm.. ah lantak ah....

>>tiba2...<<

//PIN PIN//

Naeun: sehun?!
Sehun: :).. anneyong... jom ah gi sekola ngan saye..
Naeun: naee.. ^_^

>>ketika naeun masuk ke kelas...<<

Chanyeol: *tidor*
Naeun: hmm...  
Bomi: datang ponnnn!! >.<..
Chanyeol: *terjaga*
Naeun: ... haha...
Chanyeol: *terus keluar*
Baekhyun: chanyeol-ahh... *kejar chanyeol*
Sehun: *hanya tengok baekhyun mengejar chanyeol* ...

>>pada petang itu<<

Naeun: kau nak ape lagi??!
Aya: kau ni kann... tak reti nak tutup mulut kan?!
Naeun: yaah paboya!... kau tak puas hati ape lagi ngan aku?!
Aya: mwo?! Kau panggil aku pabo?! *ingin menarik rambut naeun*
???: *tahan tangan aya*
Aya: auhh..!.. *terkejut*
Naeun: (chanyeol?!)
Chanyeol: ade ape2 penjelasan lagi??
Aya: eh... saye bukan nak buat ape2 pon kat dia... kan naeun? ^_^
Chanyeol: aku dah dengar dari tadi lah!...
Naeun: weh...dah la...
Chanyeol: hmm... *tarik naeun pergi*
Naeun: yaah...
Aya: hishh!.. bengangnye aku!!!...

>>di luar pagar<<

Chanyeol: mm... bye.. *terus pergi*
Naeun: c.. hmm..
Sehun: boo!..
Naeun: ...
Sehun: uit... *sentuh bahu naeun*
Naeun: *terkejut* eh... sehun... mian,.. hehe
Sehun: jom lah saye hanta awak balik...
Naeun: nae.. ^_^..

>>sesampai je di rumah naeun<<

Naeun: gomawoo... *nak kuar*
Sehun: *tahan tangan naeun* er... esok.. saye hantarkan awak gi sekolah gak okey?
Naeun: *malu* n..nae... byee... *kuar kete*
Sehun: :)... (aduhh... aku dah tersuke kat dia ke??)...

//krekk//

Chanyeol: (naeun!) *tutup tv dan terus masuk bilik*
Naeun: aik?... tadi macam ade orang tengok tv.. *pelik* ahh... tak kesah ah.. yey! Besok gi sekolah dengan sehun lagi!!!... >.<
Chanyeol: *terduduk bersandar di pintu dan menangis* naeun-ah...


To be continued...

No comments:

Post a Comment